نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
لیست خرید یوونتوس برای ژانویه

لیست خرید یوونتوس برای ژانویه

یوونتوس به طور فعال در حال بررسی دو پست برای تقویت تیم خود است. اولویت اول جذب یک هافبک است که پس از محرومیت فاجولی و پوگبا بسیار مهم تلقی می شود. علاوه بر این، باشگاه به دنبال بازیکنی تهاجمی است که بتواند راه حل های جایگزین در حمله برای ماسیمیلیانو آلگری ارائه دهد.

 

در حالی که یوونتوس در حال حاضر دارای یک خط حمله ی تهاجمی کامل است، ایجاد تغییرات در ترکیب فعلی، به ویژه دو مهاجم مرکزی، چالش هایی را ایجاد می کند. از این رو کریستیانو جونتولی در حال بررسی یک حرکت استراتژیک در این زمینه است.

 

اهداف برتر:

 

دومنیکو براردی:

 

هدف اصلی یوونتوس در زمستان براردی است ولی اگر ساسولو بر سر قیمت با یوونتوس کنار نیاید، آن موقع براردی به تابستان سال آینده موکول می شود.

 

سانچو:

 

یک گزینه ی جدی برای یوونتوس در بازار زمستانی است. گفته می شود که منچستر آماده است تا او را به صورت قرضی راهی یووه کند و بیش از 70% از دستمزد او را نیز پرداخت کند. یوونتوس در حال بررسی این موضوع در شرایط مشخص شده است.

 

اسپرتسیان :

 

یک ارمنی 23 ساله اهل کراسنودار. بازیکنی که به گفته ی توتو به اندازه کافی همه کاره برای بازی به عنوان هافبک تهاجمی یا وینگر.

 

سوداکوف :

 

استعداد متولد 2002 از شاختار یک هدف دیرینه یوونتوس است که برای بازی در پشت خط مقدم ایده آل است. الگری و جونتولی توجه ویژه ای به این بازیکن دارند و یوونتوس در حال بررسی شرایط این بازیکن است.

 

با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات، یوونتوس آماده انجام حرکات استراتژیک برای رفع شکاف های خط میانی و گزینه های تهاجمی است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: